ZBOŽÍ V AKCI

Celkem 23 880,00 Kč
skladem
Celkem 19 816,00 Kč
skladem
Celkem 5 062,00 Kč
skladem

ANKETA

Ve kterém okruhu sortimentu by jste uvítali novinku ?

Káva 35% Ice drink 20% Frappé 20% Ice tea 26%

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Celkem 5 062,00 Kč
skladem

KONTAKT

GASTRO 21
Chelčického 1777/18a
České Budějovice 37001
tel: 725 857682
e-shop@gastro21.cz
IČO: 71564420
Provozovatel: Karel Harazím

Můžete to ignorovat! Ale pokud něco nezměníte,

možná se Vás to bude týkat příští rok!


11.5.2014

Další negativní analýza! O 82% více zkrachovalých než v dubnu před rokem!

Pro někoho špatná zpráva a pro jiného dobrá zpráva! Pro Vás je to špatně, nebo dobře? Jak zařídíte, aby si zákazníci vybrali právě Vaší provozovnu?

Během dubna bylo podáno 246 návrhů na bankrot obchodních společností a 968 návrhů na bankrot fyzických osob podnikatelů, uvedla analytička CRIF – Czech Credit Bureau Věra Kameníčková. Co se týče firem, nejvíce bankrotů bylo vyhlášeno v odvětví služeb, odvětví obchodu a pohostinství.

Milan Harazím - reakce na článek:
Mrzí mě to, ale už mě to nepřekvapuje... Z mé pozice toto sleduji už od doby, kdy se pohybuji ve světě obchodu a gastro podniků a každý den mi to naši obchodníci připomínají (Když by jste také komunikovali s několika tisíci majiteli provozoven, zjistíte, že je to neustálý kolotoč) Je spoustu lidí, kteří má sen vlastnit svou restauraci, kavárnu atd... Časem se většinou objeví jejich příležitost někde převzít, přestavět, nebo vybudovat od základu nějaký podnik. Přichází nadšení a šance splnit si sen. Často ale následuje nepropočítaná půjčka na změnu provozovny, které říkám "slepá víra". Věří, že pouze tímto velkým výdajem a změnou vybavení, začnou chodit zákazníci sami. Nadšení pár měsíců vydrží a v lepším případě přichází uvědomění, že řídit gastro podnik, vést zaměstnance a umět si získat zákazníka je především o osobním růstu majitele, vedení ale i zaměstnanců a ne jenom o pouhém objednání, přípravě a podat něco zákazníkovi. Důkazem je, že i když v pořadu Zdeňka Pohlreicha se možná naučíte skvěle vařit, tak přesto můžete zkrachovat. Zdaleka to není jen o vaření... Uvědomění, že je potřeba se chtít tím bavit, naučit se vše řídit, být obchodníkem a zároveň odborníkem jak přilákat zákazníky a ne jen čekat kdo dnes přijde...

Tato finanční a psychická zkouška může zařídit ztrátu Vaší víry v úspěch a často přichází do podniku nepřítel, který se nazývá krach. Smutné je, když se necháte vnitřně zlomit a šíříte „mor“ že je zbytečné začít v dnešní době podnikat, že to nejde a že je lepší se nechat zaměstnat, nebo jít na pracák a raději nedělat nic. (Myšlení, že kdo nic nedělá, nic nezkazí, je cesta šíření tzv. dnešní „krize“.) Přátelé naopak! To že překonáte strach z chybování, to Vás přibližuje k úspěchu! Je to Váš vývoj, je to postupná realizace Vašeho snu. Jak je možné, že jsou tedy podniky, kterým se daří více a více, než v minulosti? Buďte naučitelní, hledejte a chtějte se zdokonalovat a můžete být úspěšný v zaměstnání i v podnikání.

Většinou když nějaká provozovna krachne, tak bývá chvíli uzavřena a netrvá to moc dlouho, kdy to zkusí další a vše se opakuje. Známe podniky, kde se toto děje často a stejně se vždy najde někdo, kdo to zkusí. 

Co se dá na tom najít pozitivního? Jsou i tací, kteří nepodceňují základy úspěchu, pracují na sobě, učí se postupy, jak uspět v dnešním měnícím se trhu, jak přilákat bez velkých nákladů zákazníky, umí využít moderní možnosti, naučí se jít zákazníkům naproti a hledají, jak se zařadit mezi prosperující podniky. Tyto majitelé naopak prosperují více a více. I s takovými podniky komunikujeme a je jasné, že jich bude vždy menšina, protože spoustu provozovatelů si neuvědomuje, že počet restaurací po revoluci a dnes je absolutně rozdílný a potenciální počet zákazníků na jednu restauraci dnes je o hodně menší než dříve a navíc nestudují, jak odtrhnout lidi od sociálních sítí a dalších moderních lákadel a aby je naopak přivedli do svého podniku. Víte kolik tisíc provozoven je v ČR dnes a kolik jich bylo v minulosti? Dříve mít restauraci bylo možná "lehčí", dnes je třeba se více učit a nezůstat v zajetých nefunkčních kolejích a umět překonávat překážky. Jde jen o to, že kdo umí potenciální zákazníky dostat do svého podniku a dokáže překonávat nečekané překážky, tak od něj neuslyšíte, že je nějaká krize. Kde chcete být VY? Také se rozhodnete, že se nebudete "krize" účastnit?

Nenechte se odradit touto analytičky negativní analýzou, zaměřte se na ty důležité body a uspějete!!!

Vždy budou lidé, kteří Vás budou odrazovat, 1000 provozoven může zkrachovat a zrovna ta Vaše může uspět!!! Víte co nesmíte napodobovat od těch, co krachují? A víte co je naopak potřeba napodobovat od těch, kterým se daří? Ale pozor nedejte na první dojem!!! Znám majitele restaurací, o kterých si můžete myslet, že jsou za vodou, protože vnímáte pouze jejich plné restaurace a marže, ale už nevidíte, že někteří mají ve skutečnosti větší náklady, než příjmy!!! Jak poznáte, kdo opravdu prosperuje a v čem to vlastně je?

Chcete udělat další krok k Vašemu úspěchu hned, nebo až později? 10 TIPŮ ZDARMA jak proměnit Vaší provozovnu na stroj na peníze objevte ZDE

Přeji Vám úspěch

Milan Harazím

Reference