Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Nové podmínky dopravy
Nové podmínky dopravy

01.05.2012

Nové podmínky dopravy platné od dnešního dne

 

 

Doprava PPL


Expresní balíková služba PPL

 

Vaší objednávku Vám telefonicky potvrdí náš operátor a zboží bude odesláno ve smluveném termínu z našeho skladu. Zásilka bude doručena druhý pracovní den od odeslání v čase 9 do 18 hod. Přesný čas dodání v den doručení však nedokážeme garantovat. Stav rozvážené zásilky je možné sledovat online.

Za doručení zásilky službou PPL zaplatíte částku, která se vypočítá v nákupním košíku a potvrdí telefonním operátorem.

Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci PPL; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.