- Úvod
- Nové podmínky dopravy
01.05.2012
Nové podmínky dopravy platné od dnešního dne
Doprava PPL
Expresní balíková služba PPL
Vaší objednávku Vám telefonicky potvrdí náš operátor a zboží bude odesláno ve smluveném termínu z našeho skladu. Zásilka bude doručena druhý pracovní den od odeslání v čase 9 do 18 hod. Přesný čas dodání v den doručení však nedokážeme garantovat. Stav rozvážené zásilky je možné sledovat online.
Za doručení zásilky službou PPL zaplatíte částku, která se vypočítá v nákupním košíku a potvrdí telefonním operátorem.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci PPL; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.