- Úvod
- Reference na hl. stránku
10 TIPŮ ZDARMA + DÁREK
Jste-li součástí restaurace, cukrárny, kavárny, obchodu...,
HŘÍCHY VAŠÍ PROVOZOVNY ZVEŘEJNĚNY !!!
Vložte své jméno a email do formuláře a zjistěte:
Jak přestat řešit obavy, zda budete mít dostatečnou tržbu
Jak se zbavit pocitu, zda vůbec vyděláváte na výdaje
Jak odstranit nejčastější překážky v provozovnách
Jak odstranit časté problémy se svými lidmi
Jak objevit a odstranit nejčastější mýty
Milan Harazím-vedení sklad@gastro21.cz Tel: +420 724 311 672
NÁZORY, DOTAZY, REFERENCE:
Dobrý den a díky moc za TIP č.1. Já tuto problematiku řeším tak, že často obsluhuji sám a vím, že mnozí hosté si toho považují. Teď v zimě zde na horách jsem sám. Plně Vám dávám za pravdu, protože můj soused hoteliér tam má takovou p……, kterou bych vyrazil hned. Přestože to je velice hezká ženská a řemeslu rozumí. Je však neukojená a nešťastná a svoje flujdum roznáší po provozovně jako smrad z přepáleného tuku. Mějte se fajn.
Dobrý den. Tomu říkám TREFA DO ČERNÉHO. Něčím podobným jsme si v naší provozovně prošli, takže vím o čem píšete v tipu č.1. S manželkou jsme si po té, co již přetekl pohár trpělivosti, vytyčili jasná pravidla, co od spolupracovníků vyžadujeme a co od nich asi zákazník očekává. Ze začátku jsme naráželi na neochotu se začít měnit a hlavně pochopit podstatu této práce s lidmi, ale dnes musím přiznat značné zlepšení. Držíme palce a více článků.
Vážený pane Harazím, děkujeme za pěkný email plný pravdy (10 TIPŮ ZDARMA).. dobrý nápad, dokonce bychom řekli úžasný nápad, rozesílat zkušenosti.. moc lidí v této republice by to neudělalo a hlavně nedělá.. pěkná rada přišla i na balíčku s kvetoucím čajem.. tuto jsme právě začali využívat.. přejeme pěkné vánoční svátky a mnoho úspěchů v novém roce..kolektiv Zeleného Draka
Vážený pane Harazíme, přeji dobrý den. S Vaší společností a způsobem, jak rychle mi bylo dodáno Vaše zboží jsem byla naprosto spokojena. Chceme s manželem navázat užší spolupráci (Hot drink)
Musím přiznat, že mě mile překvapil svým přístupem pan Harazím jak zareagoval na vzniklé nedorozumění. A také na rychlost vyřízení. Moc děkuji. Kwaczková
|
Další reference ZDE: Napište nám názor, připomínku, referenci a vyplňte formulář pro poslání vzorků ZDARMA do Vaší provozovny.